Seitatechillä työskentelee paljon eri osa-alueiden osaajia. Yksi heistä on Mika Parkkali: Seitatechin tuen moniosaaja. Hän ratkaisee teknisiä ongelmia, perustaa uusia asiakkuuksia järjestelmiin ja tekee testejä. Mika on koulutukseltaan mediatekniikan insinööri. Hän on ollut alalla kaksikymmentä vuotta ja Seitatechilla pian kaksi vuotta.
Kun asiakkaat ottavat tukeen yhteyttä, usein heitä askarruttaa rahaliikenne. Seitatech toimii jälleenmyyjien kanssa. Maksupääte on tärkeä myynnin väline. Jos maksupääte ei toimi, ei raha liiku. Yhteydenottoja tukeen tulee noin viidestä kymmeneen päivässä, päivästä ja viikosta riippuen. Jälleenmyyjät hoitavat itse rutiininomaiset tukipyynnöt, joten tukeen otetaan yhteyttä vain vaikeimmissa tapauksissa. Tuki palvelee arkisin klo 9-17 välillä. Tällöin palvelu on saatavilla myös muiden Pohjoismaiden ja Baltian maiden asiakkaille. Mikan tyypillinen työpäivä koostuu nykyisten asiakkaiden palvelupyyntöjen hoitamisesta ja uusien asiakkaiden perustamisesta yrityksen järjestelmiin. Hän tekee hybridityötä, mutta viihtyy pääasiallisesti toimistolla.
Parasta Mikan työssä on monipuolisuus ja erilaiset päivät. Työkokemus auttaa pankki-ja maksualalla. Ala kehittyy koko ajan, joten työssä oppii jatkuvasti uutta. Mika pitääkin tärkeänä, että alalle tulevilla ihmisillä on halu oppia uusia asioita ja ymmärtää se, ettei voi jämähtää yhteen asiaan, vaan muutos on jatkuvaa. Tekninen tausta on myös hyödyksi.
“Seitatechin vahvuus on ammattitaito. Meillä on todella taitavia henkilöitä töissä. Yhteisöllisyys ja tiimityö toimivat. Seitatech on mukava työpaikka.” Mika mainitsee.
Mikä Mikan työpäivää piristää tai mikä on jäänyt mieleen?
“Jää aina mieleen, kun pystyy selvittämään asiakkaan ongelman, ja asiakas on tyytyväinen. Silloin on onnistunut omassa hommassa. Kehut ovat pieni buusti päivään.” Mika toteaa.